Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 27 listopada 2009

Życiowy problem ...

Na Dziejach piśmiennictwa polskiego:
Gadzik: Mam pytanie ...
Ja: Słucham?
Gadzik: To jest mój życiowy problem ...
Ja: Tak?
Gadzik: Kto napisał "Zbrodnię i Karę"?
Ja: *gleba* ... *z lekkim znakiem zapytania* Fiodor Dostojewski ... ?
Gadzik: Wiedziałam! A tak mnie to męczyło!
Ja: *gleba no 2*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.