Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 22 stycznia 2010

Poprawa z WiWI ... Cz. 1

Czyli "Dzisiaj pytanie - dzisiaj odpowiedź" xD

Pan Magister: Cztery cechy Głębokiego Internetu?
Ja: *wielka niewiedza*
Pan Magister: Co się zmienia za oknem?
Ja: Pogoda?
Pan Magister: Dobrze, co jeszcze?
Ja: hmmm ... krajobraz?
Pan Magister: To pomińmy, co jeszcze?
Witek: *coś tam mruczy po swojemu*
Pan Magister: Pana Witku, bo ja zaraz pana wyrzucę ... oknem i wtedy się krajobraz zmieni!
Grupa: *dziki śmiech*
Pan Magister: Dobrze, co jeszcze?
Ja: ... warunki atmosferyczne
Grupa: *śmiech*
Pan Magister: Widzę że pani zna bardzo dużo synonimów ... Co się jeszcze zmienia? Żeby dobrze wyszukiwać to czego potrzeba? O co w tym wszystkim chodzi?
Ja: Pieniądze?
Pan Magister: A inaczej ... synonim? Jest tego kurs ...
Ja: Waluta?
Pan Magister: Czyli?
Ja: Kurs walut?
Pan Magister: Dobrze. Co jeszcze? Co lata w powietrzu?
Ja: Pyłki!
Grupa: *szaleńczy śmiech*
Pan Magister: Tak, pyłki latają w powietrzu ... SAMOLOTY! Opóźnienia lotów!
Ja: No tak ... rozkłady jazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.