Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 26 maja 2010

Wasza Moczowatość ...

Sik pojawia się na horyzoncie
Katerinka: Witaj, Siku!
Sik: Witaj!
Katerinka: Noo, Siku pamiętasz jak mnie wczoraj nazwałaś?
Sik: Ale coo ...?
Katerinka: Wasza ...
Sik: Aaaaa, Wasza Zajebistość! :D
Katerinka: A ją jak nazwałaś *pokazuje na mnie*
Sik: Disco Robaczkiem?
Ja: Nieeee ...
Sik: Aaa, Moją Disco Pchełką! :D

Pod dłuższej chwili 

Sik: *woła do mnie, Katerinki, Gadzika i Martyny* Heeej, a wiecie jak od dzisiaj mówimy na Grzybka?
My: Jak?
Sik: Wasza Grzybowatość!
Katerinka: A na Sika jak? Wasza Sikowatość?
Grzybek: Wasza Moczowatość!

PS. Studia ogłupiają ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.