Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 11 sierpnia 2012

Kfjatki z matór...

Znalazłam swój podręcznik do polskiego z liceum. Kiedyś nauczyciel opowiadał nam o swoich ulubionych zdaniach, które sobie wynotował ze sprawdzanych matur. Zapisałam sobie parę. Żal żeby zaginęło ;P

Ktoś połączył książkę Żeromskiego i Nałkowskiej: Przedwiośnie z granicą

"Córka była błędem w sztuce..."

"Żygota miał potencjał tkwiący w nasieniu"

Tekst o matce: "Wiem, że mimo iż czasami sprawiam jej kłopoty, kocha mnie. Z drugiej strony mama to mama - jej się nie wybiera. (...) Jakom ja bendę mamom?"

Pozostawiam wam to do przemyślenia, szczególnie to ostatnie zdanie :P

3 komentarze:

  1. szkoda, że to dzieci się nie wybiera ;P

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń
  2. zaiste ciekawe... a jakom ty bendziesz mamom?
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontynuując Twoje dzieło "Ażeby nie zginęło" przedstawiam tekst z matury zasłyszany od mojej polonistki:
    "Kordian wszedł do sypialni cara i się nie sprawdził"

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.