Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 26 października 2012

Niezidentyfikowane...

- Myślisz że wątroba wybaczy mi połączenie wódki, wina, szampana i wody kwiatowej?
- Nie, spierdoli bronić krzyża

Dla tego kto poda autora i miejsce akcji przewidziana nagroda - możliwość wybrania sobie rangi na forum (pomysł Misias, która z dobrego serca może również machnąć jakąś sygnaturkę ;P)

4 komentarze:

  1. z dobroci serca ;P
    czekamy na odpowiedzi! ;D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź wydaje się być Kajkowa ;) Ewentualnie Sławkowa. Gdyby nie ta wódka to stawiałabym na to, że chodziło o wątrobę Mroźki a akcja miała miejsce w Gzowie :)

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja wątroba co prawda krzyża nie pobiegła bronić, ale trochę się na mnie obraziła ostatnio:)

    Różne trunki się pijało, ale wody kwiatowej nie zdarzyło mi się spożywać nigdy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nie aż tak źle ze mną :P
    Ale moja wątroba póki co jeszcze się na mnie nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.