Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


niedziela, 11 listopada 2012

It's back! Bibliopak XVII

Zatęskniłam za bibliopakami więc zapraszam na kolejną kumulację. Nowy szablon, więcej wpisów i jak zwykle brak cenzury.

Misias ostatnio mnie opierniczyła, że mogłabym coś w końcu narysować, ale cierpię na zanik weny jakiejkolwiek. Czyżby studia stały się tak nudne, że nie mam już o czym komiksów rysować? Dlatego komiksy i rysunek z prosiakiem są stare.



O spóźnianiu się
Pan Doktor: Proszę nie spóźniać się na wykłady. Nie spóźniacie się przecież państwo na randki ... no chyba, że to jest jakaś strategia ...

Opracowywanie propozycji dla sponsora
Ola: Możemy napisać, że wywiesimy plakat na dożynkach. W małych miejscowościach i wsiach są jeszcze dożynki ...
Kaja: Na dożynkach?
Katerinka: A gdzie byś chciała? Na odpuście bibliotecznym?
Kaja: *umarł w butach*

Katerinka wie najlepiej
Cele sponsoringu? Przyjemność.

I na koniec - będziemy szybsi niż telewizja (rysunek Misias) :P

3 komentarze:

  1. Wszyscy kochamy bibliopaki! :D

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  2. bibliotekarze zawsze na czasie, a nawet i krok przed :D

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń
  3. bibliopak*.*
    moja ciężarówka wygląda jak skrzyżowana z pociągiem i chyba chomikiem, ale pewności nie mam ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.