Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 9 lipca 2013

Klimatyczna biblioteka

Rodzice dzieci, które we wrześniu mają iść do pierwszych klas odwiedzali szkołę. Oglądali również bibliotekę. Jeden ojciec był bardziej ciekawski od innych i zajrzał na część magazynową.
Mama: Nie, niech pan tam nie wchodzi. Tam jest czarna dziura!
Pan: ... tak klimatycznie tutaj.
Po wyjściu wszystkich odwiedzających
Ja: Jeżeli jako "klimatyczne" miał na myśli to, że wszędzie jest bałagan i gdzie nie pójdziesz to potkniesz się o pudło z książkami, to miał rację. 

Miałam wstawić klimatyczne zdjęcie, ale niestety było tak klimatyczne, że się nie zaaklimatyzowało i uciekło. W zamian wrzucam zdjęcie pingwinów. Bo pingwiny są fajne.

4 komentarze:

  1. Klimatycznie... Biblioteki nie powinny być klimatyczne, powinny być świadectwem walki bibliotekarzy o każdą pojedynczą szarą komórkę dzieci. To jest pole bitwy!
    This is war!
    This is SPARTA!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. (Uwaga! Lokowanie produktu będzie :P) A ja polecam zajrzeć do Empiku na nowe zeszyty - mnie osobiście rozbroił ten z "Nad Niemnem" ;)

    Merow

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam gdzie książki, tam zawsze jest klimat! Nawet jak jest bałagan, aż głowa pęka :D Fajny blog, dodaję do listy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio miałam maraton bibliotekowy niestety przy pisaniu pracy mgr, wyjątkowo, bo w wakacje zazwyczaj miałam wolne i był to najlepszy czas na wizytę w bibliotece po masę książek do czytania w ramach relaksu :D dobrze, że będę miała na to drugą część sierpnia :)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.