Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 5 lutego 2010

Ja wiem gdzie iść! Ja was poprowadzę! ... Cz. 2

W roli głównej:
Jagienka

W pozostałych rolach (roli):
Rafał

Dramat pt.:"W Poszukiwaniu Shishy, czyli gdzie tu można spokojnie zapalić, czyli gdzie jest Fanaberia?".

Jagienka: Poprowadzę nas, ja wiem gdzie iść!

Idą przez Mariacką, Kościuszki, Jagiellońską, wyszli obok jakiejś katedry ...
Potem minęli główną komendę policji ...
W końcu trafili z powrotem na wydział ...
Poddali się, zmierzają w stronę domu ...
... wtem nagle patrzą, a tu obok Placu Miarki jest ich cel: Fanaberia!

Podsumowanie:
odszukanie tego zajęło mi 1,5 godziny, a mogło zająć 5 minut.

Rafał żyje, ma się dobrze, mało kurwicy nie dostał, ale z pewnych źródeł wiem, ze Jagienka wciąż żyje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.