Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 5 lutego 2010

Nocne Polaków rozmowy ... 2

Ciąg dalszy ;)
Żeby być w temacie proponuję przeczytać poprzedni post :P

Ja, czwartek, godz.23:34
Nie dość, że mnie od pajaców wyzywa to sugeruje, że jestem ćpunem :P Mogłaś przynajmniej napisać "pajacyków" :P
Leki na alergię biorę i mnie zmulają xD
Ja tam lubię spać do południa :P

Mrozia, czwartek, godz. 23:50
No to mamy ze sobą coś wspólnego :P
A nazywanie kogoś pajacem to przecież komplement ;) :D

Ja, czwartek, godz. 23:51
Nie zawsze, ostatnio wyzywałam Z.G. od pajaców i wcale nie miało ty wydźwięku komplementu :P ale zależy kto to powie :P

Mrozia, czwartek, 23:55
Ja nazywam pajacem tylko w znaczeniu komplementu ;) w przeciwnym razie używam innych epitetów :P

Ja, czwartek, 23:54 (???)
Aha, w takim razie miło mi ;)

Mrozia, piątek, godz. 00:01
No i słusznie:)
Tak myślę, że jutro koło 14 bym do Ciebie zadzwoniła. Nie będzie ci przeszkadzać?

Ja
, piątek, godz. 00:00 (zegar mi się cofnął czy, kuwa, co?)
Spoko, nie ma sprawy :)

Mrozia, piątek, 00:56
He he ... weszłam na rozmowy przy stemplowaniu i aż mnie z nóg zwaliło :P

Ja, piątek, 00:56
Hłe, hłe ]:->

Mrozia, piątek, 00:58
Aż musiałam skomentować :) specjalnie założyłam konto na Google :P

Ja, piątek, 00:58
oooo, jutro obczaję co tam nabazgrałaś :P

Mrozia, piątek, 01:02
Słusznie:) ja na dzisiaj mam dość ... chyba czas najwyższy żeby się położyć. Tak więc dobranoc ;)

Ja, piątek, 1:02
Dobranoc, pchły na noc, karaluchy pod poduchy a psikawki do zabawki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.