Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 18 marca 2010

Konkurs "Dlaczego tak a nie inaczej" ...

Pytanie 1 - Dlaczego Bartek robi tak?

Pytanie 2 - A dlaczego Bartek robi tak?

Odpowiedzi proszę zamieszczać w komentarzach.
Termin rozwiązania konkursu - jak będą jakieś odpowiedzi :P
Bardzo proszę o niebranie udziału w konkursie Gadzika, Martynę, Kasię P., Gacie no i oczywiście Bartka :P
Nagrody - nieprzewidywane :P Gra o satysfakcję z wygranej ;)
Powodzenia :P

6 komentarzy:

  1. Ja wiem, ja wiem :D Ale nie mogę powiedzieć... wykluczyłaś mnie z konkursu bez nagród... buuuuu....

    G*dz*K

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Bartek rzucił edukację i został Ninja. Joanna Stirling.

    OdpowiedzUsuń
  3. to taniec godowy;P

    OdpowiedzUsuń
  4. albo taniec szczęscia.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bartek ma korzenie egipskie i tymi znakami utożsamia się z hieroglifami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki tam anonimowy, to ja Gacia ;P.

    No i czuje się pokrzywdzona bo mnie też wykluczyłaś z konkursu :((...no, ale to by było chyba trochę niesprawiedliwe.

    A tak w ogóle...niezły sposób na zdobycie paru komentarzy, taki chłyt marketingowy ;p.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.