Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 24 września 2010

Stare, ale jare z forum ...

Temat: Podstawy zarządzania - Zagadnienia dot. egzaminu
monia - 26 stycznia 2010, wtorek - 00:24 

Żegnam was, już wiem
Nie zaliczę doktor Kamińskiej
Idę sam, właśnie tam
Gdzie zatrudnią mnie
W Tesco pracę pewną mam, to fakt
Na półki puszki powykładam
Jeszcze raz żegnam cię
Na kasie ujrzysz mnie... :PPP

Żegnam was, już wiem
Bibliologia też dobije mnie
Idę sam, właśnie tam
Gdzie zatrudnią mnie
W Tesco pracę pewną mam, to fakt
Do kupna proszku znów namówię was
Jeszcze raz żegnam cię
Na kasie ujrzysz mnie !

Żegnam was, już wiem
Nie zaliczę nauki o bibliotece
Idę sam, właśnie tam
Gdzie zatrudnią mnie
W Tesco pracę pewną mam, to fakt
Na magazynie spędzę siedem lat
Jeszcze raz żegnam cię
Na kasie ujrzysz mnie

1 komentarz:

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.