Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 15 września 2010

W związku z licznymi pytaniami w stylu "Dlaczego nic nie piszesz na blogu?", ogłaszam, że nie piszę nic na blogu bo ... NIE! :P
A tak na serio: to co ja miałam pisać? "Siedzę i się uczę do noi" ... "Siedzę i ku*wa nic nie umiem". Nuuda :P Obiecuję, że się poprawię, będę nadstawiać i takie tam ;P

A na pocieszenie - krótka rozmowa - w kolejce do dziekanatu:
Ja: Jak Osyra zostanie wybrany na trzecią kadencję to chyba rozbiję namiot pod ratuszem w Mysłowicach ...
Niziołek (Ola C.): U mnie robią wykopaliska na rynku i ostatnio odkryli studnię ...
Ola B.: A mój prezydent siedzi w więzieniu, nie martw się ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.