Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 4 października 2010

Z serii: "Mamusie wiedzą najlepiej" ...

Gdzieś w zakamarkach mojego komputera wygrzebałam kilka dialogów, kiedy to moja mama pomagała mi z robić w liceum zadanie na podstawy przedsiębiorczości. I oto co z tej pomocy wyszło.


„Pozabankowe instytucje finansowe”

- Mamo, jakie masz korzyści z funduszu emerytalnego oprócz tego, że masz zapewnioną emeryturę?
- Złodzieje, tyle przez nich straciłam, dziady!
- Złooodziejjeee … a dziady przez duże „d” czy małe „d”
- Ja i tak tej emerytury nie dożyję!
- Moja mamaa i takkk nie dożyjeee …
- A w dupie ich mam!
- A „dupa” przez „ó” czy „u”?
- Chcesz mi powiedzieć coś jeszcze o funduszu emerytalnym, mamo?
- Dziady, złodzieje!
- Mój fundusz emerytalny to zero! On nie istnieje! Z mojego funduszu emerytalnego opłaca się dzisiejszych emerytów, a ja dopiero dostanę emeryturę jak młodzi na mnie będą pracować!
- Jakie znaczenie ma dla obywateli fundusz emerytalny?!
- A daj mi spokój!
- A firmy ubezpieczeniowe?
- Co?
- Firmy ubezpieczeniowe!
- Złodzieje.
- A fundusz inwestycyjny?
- Jak się ma pieniądze to sobie można mieć fundusz inwestycyjny.


Enjoy! :P

1 komentarz:

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.