Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 6 czerwca 2011

Bibliopak X - perwersyjny

Dodatek do tytułu specjalnie dla Martyny, żeby w końcu się nie myliła :P

Monia: Mam piękny nosek, oczy jak dwie gwiazdy, a włosy falują mi jak cumulusy. Mam piękne dłonie i długie płytki paznokcia. Mam piękne krzywe zęby. Zauważcie proszę, jaką mam śliczną bródkę!
Martyna: A jaki masz naturalny kolor włosów? Pewnie taką kupę jak ja ...

~~~~
Sylwetki bibliologów
Kinga M.: Możesz mi powiedzieć zakończenie jego życiorysu?
Edyta: Umarł!
~~~~

Rozmowa Gadzika z Detą o twórcy Hippo, który właśnie przeszedł korytarzem
Deta: Musi być inteligentny... poznaje to po jego błękitnej koszuli

~~~~
Przerwa na reklamę ...
... szamponu do włosów

... staronowego bestsellera
(wymagana znajomość języka angielskiego)

... najnowszej gry
(znajomość angielskiego - jakakolwiek)

... muzy która nie miażdży żeber, ale łamie duszę




 Koniec przerwy na reklamy

~~~~

Rozmowa o wielkości pisma: 
JacyKot: Bo ja stawiam takie wielkie krowy
Niziołek: I byki
JacyKot: No byki to często stawiam. Byki na krowach... a to zboczeńcy!

~~~~

Gacia: Od której do której mamy termitologię?

~~~~

Martyna: Oj, bo liczy się wnętrze. Ten facet ma przystojne płuca!

~~~~

Kaja (29-05-2011 16:08)
To jest anioł dobroci
Kaja (29-05-2011 16:08)
Zesłany na ziemię
Kaja (29-05-2011 16:08)
...
Kaja (29-05-2011 16:08)
chciałam napisać przez Dżizusa
Kaja (29-05-2011 16:08)
ale chyba raczej nie :P
Kaja (29-05-2011 16:08)
Bo Dżizus powrócił
Martyna (29-05-2011 16:15)
no właśnie
Martyna (29-05-2011 16:16)
jeszcze się Dżizus wkurzy
Martyna (29-05-2011 16:16)
i będzie :D

5 komentarzy:

  1. za nic nie mogę sobie przypomnieć kiedy powiedziałam że mam włosy w kolorze kupy, ano tego że facet ma przystojne płuca! ;D

    The Very Secret Diaries mogę stanowczo polecić wszystkim!
    Grę o Tron również!
    natomiast muzykę sama znalazłam i to powinno być wystarczającą rekomendacją ;P

    obrazek jest przeboski i nie potrafię przestać na niego patrzeć (tak, również to zawdzięczacie mnie ;P)


    a za dodatek do tytułu serdecznie dziękuję, rzeczywiście teraz się nie mylę już wcale, uff jaka ulga ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli sponsorem najnowszego bibliopaka jest Martyna, podziękujmy jej serdecznie! O przystojnych płucach powiedziałaś kiedy oglądałyśmy H&M Magazine :d
    Za muzykę dziękuję: ukoiła moje nerwy przed rozpoczęciem nauki z hk :P

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tytułu to ten z ostatniego bibliopaka też za każdym razem czytałam na początku: perwersyjny, teraz tytuł nowego przeczytałam z 5 razy, żeby się upewnić, że to nie tylko wytwór mojej chorej wyobraźni. Muzyka śliczna, ale za dużo: "jeb jeb" i "jeb jeb jeb jeb" na końcu i mi od tego niedobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale żem się uśmiała, serio serio

    OdpowiedzUsuń
  5. ah te błękitne koszule ;p

    Sosnów ~!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.