Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 8 lipca 2011

Tłumy ...

Rozmowy na Fejsbuku
Kaja: Przyjedź do mnie, pomożesz mi wynieść rzeczy z pokoju
Karolina W.: teee ja teraz sprawuję rządy w czytelni
Kaja: A siedzi ktoś w tej czytelni?
Karolina W.: Ja i mojego ego ...
Kaja: ...

4 komentarze:

  1. lol
    Ego Wesołka ;D

    ja się nie dziwię że nikt tam nie przychodzi, po prostu nie wiedzą że tam czytelnia jest.
    ja nie wiedziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie fucha dobra ;) zawsze można jakiś film puścić, słuchawki i zaległości nadrobione ;P

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem gwiazdOOOOMMM :-p

    Sosnów....wiedziałam, że mnie szpiegujesz :-P

    K.W.

    OdpowiedzUsuń
  4. w czytelni nie jest zle :) zawsze mozna poczytać książke albo pospac ;P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.