Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 2 września 2011

Z rozmów przy początku roku ...

Stęskniliście się za rozmowami matka vs. córka i osoby postronne? To dobrze, że tak :P

Mama Genialna

Mama: Pisz! Zapisuj moje złote myśli!
"Podstawowy obowiązek bibliotekarza: po przyjściu do pracy napić się kawy"

Wspomnienia bibliotekarki: pierwszy rok pracy w bibliotece

Pierwszy rok pracy był bardzo spokojny. Oprócz zwykłych czynności związanych z pracą w bibliotece szkolnej, bardzo dużo czytałam, żeby oczywiście zapoznać się z zasobami biblioteki i wiedzieć co mogę polecić młodym czytelnikom. Moje czytelnictwo było wtedy na takim wysokim poziomie, że hej! Od czasu do czasu wypożyczyłam książkę, ogólnie byłam bardzo zajęta.

Mama Bałaganiara 

Przychodzimy do biblioteki. Nie ma łyżeczek, żeby w cywilizowany sposób zjeść serek. Zaradna bibliotekarka znajduje ostatnią jednorazową.
Mama: Masz!
Ja: *degusta na łyżeczkę* Ale ona jest brudna! (bo rzeczywiście była brudna!)
Mama: No co ty, jest czysta ...
Ja: No co ty, w domu to strażnik czystości, a w pracy flejtuch jesteś!
Mama: ... oblizywałam ją przed wakacjami!
Ja: ... ?!?!?! 

Mama Przedsiębiorcza

 Mama: A może będziemy sprzedawać kawałki nagrobków z żydowskiego cmentarza jako kamyczki szczęścia?
Anglistka: To trochę ryzykowne religijnie ... 
Mama: No co? Im tak już jest wszystko jedno.

5 komentarzy:

  1. ;D ja bym powiedziała, że nawet "zanim zabiorę się do pracy, trzeba napić się kawy " ;p

    Sosnów ~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa rządzi! :D

    Gadziczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kawa *.*

    w każdym bądź razie, hasło "... oblizywałam ją przed wakacjami!: jest tak miażdżące, ze nie potrafię się pozbierać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. "oblizywałam ją przed wakacjami" RZĄDZI! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kawa obowiązkowo :D
    Ja jak przychodzę do biblioteki to moja Pani mówi "O, jesteś :D to dobrze, napijemy się kawy a potem weźmiemy się za to" :P
    Mnie to bardzo odpowiada :D

    No i oblizana przed wakacjami xD
    Powtórzę kolegów z góry...i koleżankę :P ale mega ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.