Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 26 września 2011

Rozmowy drobne ni przypiął ni przyłatał ...

Sosnów: Tak samo nie daj Boże serwisy lub help deski ;D wspołczuje ludziom tam pracujacym i oczywiscie czesci dzwoniacych ;p dzis byłam na praktykach ;p babka miała dzwonic do serwisu - powiedziala ze nie chce z rana rozmawiac z maszyna ;p zreszta mnie tez irytuje ta "droga" do pomocy;p  "Jesli chcesz cośtam nacisnij bla bla bla" ;D  szkoda ze nikt tam nie mów "Jesli sie poirytowałes -jebnij słuchawka";d
Misias: powinna być opcja "jeżeli masz ochotę coś rozwalić uderz ręką w ścianę"


~~~~
Rozmowy o literaturze:
Misias: Mickiewicz ... i ból istnieje

~~~~

Kaja: Udało mi się dzisiaj w bibliotece pokonać Wielki Mur z książek, które były na biurku. Prawie mnie nie było spoza niego widać.

~~~~

Kaja: Biblioteki są fajne, tylko że przychodzą tam ludzie i bibliotekarz nie może w spokoju pracować. Bo jak ja mam pokonać Mola, jak mi ciągle nowe książki wypożyczają. A zamknięcie biblioteki jest niepedagogiczne.

~~~~

Martyna 12:07:28
mam pewien problem
Martyna 12:07:46
z Schrettingerem :D
Martyna 12:08:01
bo Mroźka dała tam lata życia 1772-1951
Martyna 12:08:09
myślę ze to niemożliwe :D
Kaja 12:09:15
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kaja 12:09:33
1772-1851
Kaja 12:09:52
A skąd wiesz, może pił smoczą krew
Kaja 12:09:55
był kumplem Dumbledora
Podpisał pakt z diabłem
Martyna 12:09:59
tak myślałam właśnie
Martyna 12:10:07
smocza krew jest silnie toksyczna!
Kaja 12:10:19
Oj tam, oj tam, pewnie konserwował nią książki :P
Martyna 12:10:23
to już prędzej ;P

~~~~

Kaja: Ale jak ten milioner będzie brzydki jak noc?
Gacia: Kajko - torba na głowę i za ojczyznę!
Kaja: Trzymajcie wysoko sztandar wasz w górze, ehhh ...

~~~~

Kaja: Za siedzenie w Komisji Wyborczej jako zwykły członek dostanę 160 zł. Nie wiem co zrobię z taką sumą pieniędzy, chyba zainwestuję w nieruchomości albo kupię ziemię w Brazylii ...

10 komentarzy:

  1. zdążyłam się już odzwyczaić od widoku naszych rozmów z gg, zamieszczanych na Twoim blogu...
    Tęskniłam za tym ;D

    a co do hasła półrocza, to jeszcze trochę i stuknie mu równy rok!
    jestem z siebie taka dumna ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. A te 160zł to brutto czy netto? Bo nie wiem na jak dużą wyspę będzie Cie stać. Przekracza to chyba moje najśmielsze wyobrażenia =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Netto, kasa z wyborów nie jest opodatkowana :P
    Właśnie nie wiem czy nie kupić mniejszej wyspy i do tego postawić dom 250 m2 czy większą wyspę i tylko 130m2 domek. Ehhh, nie lubię wybierać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No to pozytywnie mnie państwo zaskoczyło. Ale co ja się przejmuję pierdołami... dzisiaj wygrywam 50 baniek w lotku xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ojciec też dzisiaj wygrywa :P Będziecie się musieli podzielić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kajko! Po co Ci duża wyspa z małym domkiem?! Dom musi być duży, bo jak się spijesz na plaży to jak potem do niego trafisz?! :P
    A tak w ogóle to ja nie wiem skąd wam się z Brazylii zrobiła wyspa... ale ja mało znam świat i życie :P

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  7. ojtam zaraz niepedagogiczne ... ;D ;p

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  8. A to będąc określanym zaszczytnym mianem "członka" tym razem dostajemy aż 160zł?? Z jakiej to racji? Za podwójną erekcję czy co?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gacia, chyba tak :P

    Może dlatego że z tymi jest więcej paprania się :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mi na szkoleniu pan szkoleniowy powiedział, ze to dlatego że rzad postanowił nas docenić...
    taki chwyt marketingowy. podnieśmy im pensje, to może zagłosują tak jak chcemy ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.