Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 9 marca 2012

Nie oglądaj się za siebie! [mądrość z Tymbarka]

Myśleliście, że już całkiem zapomniałam o blogu? Nic z tego! Cały czas żyję i kopię :P

Sosnów: Jest taka grupa na Fejsie Zamiast szorować gary, poczytaj Panią Bovary ...
Misias i Kaja: ... wolę szorowac gary niż czytać "Panią Bovary"
...
Misias:Wyszorowałam gary i przeczytałam "Panią Bovary"

***

Misias: I przysiadł się do mnie jakiś koleś - ta głupota z jego oczu aż do mnie machała!

***

Pani Doktor: Jestem oceniana parametrycznie ... whatever it means ... i to jest *kręcenie głową* wysoce niewskazane

***

Chwilę po rozmowie kto jest na jakim sezonie w House MD
Misias: *obmacuje sobie szyję* Co tutaj jest? Bo mnie boli ...
Gacia: Węzły chłonne
Misias: A węzły chłonne mogą chrupać? Bo jak poruszę głową i dotykam to to chrupie ... co to może być?
Kaja: *z kamienną twarzą* Toczeń!
Kaja i Gacia: *dziki śmiech*
Misias: *wzrok pod tytułem Ah tak? ...*

5 komentarzy:

  1. *.*
    poszukałam tego w streszczeniach odcinków i toczeń nie chrupie. to musi być coś innego ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mylisz się, toczeń robi wszystko, chrupać pewnie będzie w jakimś przyszłym odcinku ;P.

    A tak w ogóle to znowu się przez to chichram jak dzikie stado hien ;P.

    OdpowiedzUsuń
  3. można diagnozować :P
    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę nadmienić, że temu kręceniu głową pani doktor towarzyszył dźwięk, który trudno oddać za pomocą liter, ale było to coś w stylu "y y y" bądź "e e e" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kajko żyj i kopaj mocno! Wszyscy oczekujemy twoich kopań :D Głupota machająca z oczu... jakież to częste w dzisiejszych czasach...

    Gadzik Mały

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.