Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 6 kwietnia 2012

Post z jajem ... z jednym jajem

Dziękuję Misias, że pomogła mi skompletować cytaty ;)

Czytanie pracy licencjackiej
Gonia: "...jej ślubnym został ..."
Pani Profesor: ślubnym?
Gonia: Nie chciałam drugi raz używać słowa "mąż"
Pani Profesor: Proszę napisać "wyszła za mąż". A w ogóle jak to panie widzą: mówi się "to jest mój ślubnym". To co, mamy mówić "to jest mój nieślubny"?

Pani Profesor: Kto nic nie robi, ten nie popełnia błędów. A kto nic nie robi, ten popełnia błąd generalny.

***

Pani Doktor: Nie myli się tylko ten co nic nie robi
Kaja: Chwila... Mylę się... To znaczy że coś robię! Uff



***

Pani Doktor: A rządzący mają to w... Jak to powiedzieć... W ogóle nie obchodzi ich osąd społeczeństwa


***

Pani Magister: W krajach wysoko rozwiniętych takich jak... haha... chciałam powiedzieć Polska!


5 komentarzy:

  1. ohoh
    notka z dedykacją *.*
    'ślubny' mnie rozwalił ;D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ten uczelniany humor :D

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, genialne.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat Pani Magister o krajach wysoko rozwinięty- boski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polska! Haha!!

    Gadziczek

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.