Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 16 lipca 2012

Nowe tytuły książek ... czyli czego to dzieci nie wymyślą

Odnalezione w starych papierach mojej mamy, jeszcze ze studiów magisterskich. Proszę czytać uważnie ;)

  1. Anaruk, chłopiec z Girlandii
  2. Amaruk, chłopiec z Irlandii
  3. Anaruk, chłopiec z Genui
  4. Katarynka na wielkim wzgórzu
  5. Łysek z placu
  6. Łysek z pokładu Lidii
  7. Łysek z podkładu Idy
  8. Łysek z pokładu Jodu [rzekłabym nawet że Z Yody pokładu Łysek]
  9. Dziewczynka w zapałkach
  10. Roguś z doliny Rozatki
  11. Klechty domowe
  12. Kolędy domowe
  13. Klechydy domowe
  14. Sierotka Maryśka
  15. O sierotkach i Krasnoludce Marysi [epic!]
  16. Dziesięć elfów
  17. Dziecię Elfonów
  18. Dziewięć elfów [to ile ich w końcu było?!]
  19. Dzieci z Bulerwy
  20. Dzieci z Bulejbi
  21. Mały ksiądz
  22. Tremy
  23. Chłopcy z placówki
  24. Cudaczek Wyśpiewaczek
  25. Brzechwa dzięcioł
  26. Brzytwa dzieciom [specjalnie dla dzieci Brzytwa, skazany na dożywocie za zabójstwo, przeczyta kilka wierszy]
  27. Salon Trąbalski [codziennie świeża prasa, bułeczki i chustki do nosa]
  28. Śpiewająca królewna [nie dość że spała to jeszcze śpiewała]
  29. Jak Wojtek został strażnikiem
  30. Purc, Bursztyn i goście
  31. Puc, Buc i goście [wszyscy wiedzą, że pił, ale żeby go tak wyzywać od razu]
  32. Wódz, Bursztyn i goście
  33. Kamienie na szany
  34. Kamieniec na szaniec
  35. Jacek, Wacek i pan Placek
  36. Pirat i ja
  37. Nie płacz Kopciuszku [a miała nad czym płakać, a miała]
  38. Pies kolejarz [Pies kolejorz - ładniej brzmi po śląsku]
  39. Przygody Filona Bezogona
  40. Karolińcia
  41. Dzieci Pana Astronauty
  42. Oko jak Kasia [ke?!?!]
  43. Doktor Dolitość [no to co, rwiemy?]
  44. Świeci słonko ciemną nocą [ogień krzepnie blask ciemnieje]
  45. Idzie niebo ciemną sosną
  46. Ryby akwariunkowe
  47. Ferzdynand Wspaniały
  48. Dinożarły [no, żarły jak szlag...]
  49. Przygody Tomka Seweryna
  50. Lesson wróć [ktoś tu tęsknił za lekcjami angielskiego]
  51. Księga staruchów
  52. Zaczarowany płot [czyli Zagroda po nawałnicy]
  53. Jańcio Muzykańcio [grańcio na skrzypańcio]
  54. Historia czarnej ciżemiki [niepublikowana wersja dla dorosłych]
  55. Orbison Cruzoe [świeży, mentolowy smak]
  56. Balladyn [bo Kopernik była kobietą]
  57. Mitologia Paderewskiego [ciekawe który opus]
  58. Słownik termitów literackich [wszystkie gatunki moli książkowych]
  59. Chłopi bezdomni [nawet mi ich trochę żal]
  60. Rozmowy z kotem [daj mi jeść, daj mi jeść, daj mi jeść, głaskaj]
  61. U Pana Boga za piecem
  62. Cierpienia Giaura
  63. Król Edypu
  64. Dzieje Tristana i Izydory

5 komentarzy:

  1. Historia czarnej ciżemiki [niepublikowana wersja dla dorosłych] - chce to przeczytać! ;D

    Słownik termitów literackich [wszystkie gatunki moli książkowych] - a to mnie zabiło

    ogólnie to cała moja rodzina ma teraz dobry humor, a ja się zastanawiam czy dałabym radę powstrzymać się od śmiechu gdybym taki tytuł przeczytała przy twórcy ww.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mózg staje w poprzek! Królewna śpiewa, Kopciuszek płacze, a dziewczynka siedzi w zapałkach i nic tylko odpalić ;) i do tego ta brzytwa dzieciom :D Ale Wojtek czuwa, bo został strażnikiem Teksasu!
    (Termit literacki)... generalnie mega!

    Gadziczek

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiażdżyło mnie to, nie mogę wstać, bym dodała nawet "tak będę leżeć" :D. Brzytwa dzieciom to taki nowy sposób resocjalizacji ;d? Same smaczki i perełki i do tego aż tyle!
    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post, płakałam ze śmiechu.
    W porównaniu z tym "Kordian Wallenrod" kolegi z liceum to nic!

    Alicja P.

    OdpowiedzUsuń
  5. mój osobisty faworyt to Karolińcia...

    K.W.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.