Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 4 lutego 2013

Sztuka gotowania ...

Od Gaci ;)

Gacia: 
chciałabym czasami popatrzeć na przepis i powiedzieć hell yeah, mam wszystko, idę gotować epicką ucztę
Misias:
tak
a nie coś w stylu
zrobię kurczaka w pomarańczach
zamiast kurczaka mam jakieś dziwne mięso
a zamiast pomarańczy banany
Gacia:
u mniej jest bardziej zasada - zrobię tagiatelle ze szpinakiem i pomidorami, o nie mam makaronu, szpinaku i pomidorów, sprawdzę co mam... o zrobię jajecznicę

1 komentarz:

  1. ;D
    tej rozmowy się nie spodziewałam na blogu ;P
    swoją drogą, gorzej jak po słowach 'sprawdzę co mam' otwierasz lodówkę a w niej słoiczek musztardy, zwiędła marchewka i coś niezidentyfikowanego.
    tru story ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.