Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 28 stycznia 2013

Znak czasów ...

Mama: Jestem wykończona dzisiejszym dniem. Źle się czułam, chyba miałam temperaturę.
Ja: To co robiłaś?
Mama: Nie było cały dzień Internetu, więc cały czas pracowałam, pisałam pisma ...
Ja: Cały czas?
Mama: Tak! Wyobrażasz sobie, że kiedyś w ogóle nie miałam w pracy Internetu?!
Ja: Nie ... to jeżeli nie miałaś kiedyś Internetu to co ty wtedy robiłaś cały dzień?
Mama: NIE WIEM!!!

Tru story. Czasami są takie dni, że człowiek ma ochotę cały czas przeglądać Kwejka i czytać artykuły i komentarze z Onet.pl.

1 komentarz:

  1. Bez Internetu to jeszcze jakoś, można robić kwadraciki na pulpicie, ale wyobraź sobie że prądu nie ma!
    M.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.