Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 3 stycznia 2013

O Magnecie, Hamlecie i Leonidasie...

Dzisiaj zostałam poproszona o "Magneta" Wiliama Szekspira.

Ciekawe czy Stan Lee i Jack Kirby wiedzieli, że Magneto śmigał w XVI wieku w fikuśnych ciuszkach ...


Ciąg dalszy tej historii jest taki, że chłopaczkowi wcale nie chodziło o "Makbeta", jak można by się domyślić, ale o "Hamleta".

W sumie czort ich wie, może byli jedną osobą, jak Gustaw i Konrad.

PS. Poprzedni post miał zacny, syty i obfity numer 300. A że jest 300 to musi być i Leonidas.


PS.2 Oprócz tego blog ma już ponad 30 tysięcy wyświetleń. Na tyle lat działania może to i niewiele, ale na bezrybiu i rak ryba :P

1 komentarz:

  1. ok, a żeby tradycję podtrzymać to wklepałam w google grafika 'ponad 30 tysięcy wyświetleń' i otrzymałam coś takiego: http://virusovo.files.wordpress.com/2012/09/carltondraught_bigchase2.jpg
    nie ma to związku ani z tematyką bloga ani z zawartością Twojej 301 notki, ale tradycja to ważna rzecz i należy się jej trzymać ;D
    co do Magneto to byłam pewna że go gdzieś widziałam wcześniej, teraz już wiem gdzie! ;D
    M.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.