Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


niedziela, 27 stycznia 2013

Blog Roku 2012 - głosowanie - moje typy

Tak, tak. Tym razem nie będę was prosić o wysyłanie esemesków, żebym miała chociaż jeden. Jak mogliście zauważyć w tym roku kompletnie olałam ten cały konkurs i zastanowiłam się nad tym, po ciężką cholerę starałam się w nim brać udział dwa lata z rzędu, jak i tak wiedziałam, że będę na szarym końcu. Z tego miejsca chcę podziękować wszystkim, którzy głosowali na mój blog w poprzednich konkursach, w których brałam udział. Większość z was do tego zmusiłam (:P), ale jeżeli znalazł się ktoś to zrobił to z własnej woli (i wcale nie musiałam zabić mu psa) to tym bardziej dziękuję ;) Kasa z Esemesów poszła na jakiś dom dziecka czy inny szczytny cel.

A w tym roku, chcę przedstawić moje typy, czyli blogi, na które wysłałam Esemesa i wy też powinniście :P (do niczego nie namawiam, wiecie ... lepiej pilnujcie swojego chomika, żeby mu się nic nie stało, ot tak ... przez przypadek ... :P). Od razu mówię: nikt mi nie zapłacił za reklamę (a mógłby, bo samochód chyba się psuje), robię to z własnej woli, bo chcę (no i mam świetną wymówkę, żeby się nie uczyć do egzaminów).

Na każdy blog z jednego telefonu można oddać tylko jeden głos (dla nieogarniętych: można wysłać tylko jednego Esemesa na Zwierza, więcej głosów z numeru wam nie przyjmie, więc jeżeli chcecie więcej to musicie ZBT, czyli Zabrać Babci Telefon ... ale nie musi być tylko babcia, może być też młodszy brat/siostra, mama, tata, wujek, ciocia, kuzynka, pies, kot :P)

Kategoria: Literackie i Kulturalne
Dlaczego Zwierz? Bo zwierz jest w dechę. Jeżeli nie zaśmiejesz się przy zwierza wpisach to znaczy, że czas na terapię. Wali prosto z mostu. I lubi Benedicta. A kto lubi Benedicta tego ja lubię szczególnie.
Chcesz zagłosować na Zwierza? Wyślij SMS o treści E00001 na numer 7122.

Kategoria: Artblogi


Na dnie mego podłego serduszka nienawidzę Ślimoka, bo umie rysować i jeszcze wszystko się u niej kupy trzyma (w sensie: rysunek + tekst). Ślimok talent ma, czytam i lubię.

Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści F00036 Na numer 7122

Kategoria: Vlogi
Można kochać albo nienawidzić. Ja uwielbiam. Forever and ever.

Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści H00036 Na numer 7122


4 komentarze:

  1. Tak się właśnie zastanawiałam dlaczego jeszcze nie trzeba na ciebie głosować... a tu niespodzianka ;P
    Zwierz zaiste w dechę. Lubi też Alana. Ludzie co lubią Alana nie mogą być źli ;D
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Toma tez lubi. Ludzie którzy lubią Benedicta, Alana i Toma nie mogą być źli :D

      Usuń
    2. Każdy z natury może być zły.

      Usuń
  2. faktycznie, same perełki ;)

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.