Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 7 listopada 2013

Sosnów i jej droga kariery naukowej

Doktorat
Kaja: Oddać ci te stare katalogi z Avonu?
Gacia:
Nie, możesz je sobie sprzedać na Allegro :P
Kaja:
Miliony. A gdybym skompletowała cały rocznik ... matko, ile bym zarobiła  :P
Misias: oddaj je do śląskiej, jakby ktoś kiedyś miał pisać pracę z AVON'u to będzie mieć na miejscu. Sosnów, nie chcesz napisać o tym doktoratu? ;D;P
Sosnów: biorę wszystko co jest z pozoru proste, a tak naprawdę dzikie i skomplikowane :D

Habilitacja
Kaja: Kolejny kwejk na głównej. Możecie wpisywać mnie do rubryki "Osoby, które mnie inspirują" (o ile taka jeszcze na fejsie istnieje) :P
Misias: dzieci będą pisać o tobie wypracowania ;P
Kaja: Będą interpretować moje kwejki :P
Misias: Rola sztuki w życiu człowieka. Opisz na przykładzie obecności Kajko na kwejku.   
Kaja: Sosnów, mam dla Ciebie temat na doktorat! 
Misias: Sosnów pisze doktorat z AVON'a! Ale tematu na habilitację jeszcze nie ma ;P
Sosnów:  
licząc z moją magisterką byłby to najbardziej pojechany dorobek naukowy:D
 
Profesura
Misias: Kajko pisze magisterkę. Część 949121895126419129 i nadal odliczamy ;P
Kaja: Prawie jak "Moda na Sukces" :P
Misias: na tym się wzorowałam ;D
Misias: mogłam pisać pracę o Modzie na Sukces... Sosnów! Temat na pracę profesorską? Jak to się fachowo nazywa? ;P  
Kaja: Sosnów ma z nami życie, nie musi nawet szukać tematów prac, one same się znajdują :D
Sosnów: pewnie jest jaka profesorska dostaniecie egzemplarze prosto z drukarni xd ;D d 

3 komentarze:

  1. Na świecie zatem będą 2 osoby, które obejrzały CAŁĄ "Modę na Sukces" dołącze do znamienitego grona, a historie z mody na sukces będę sprzedawać każdemu nowemu znajomemu + na imprezach, czy coś :P ( konferencje, takie tam, grube melanże) :D

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna czy dasz radę zobaczyć CAŁĄ Modę na Sukces (Bold and Beautiful czyli Łysi i Piękni, albo bardziej enigmatycznie, Łysi i wciąż piękni? :P)
      ale wierzę w Ciebie Kinia, zawsze możemy jakiś maraton filmowy sobie zrobić ;D
      M.

      Usuń
    2. Kinia nie da rady?! Kinia przeczytała całego Kaczora Donalda! Jest lepsza niż Chuck Norris :D

      Usuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.