Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


niedziela, 15 grudnia 2013

Święta przyszły wcześniej, czyli ... Bibliopak XVIII!

Dzisiaj sobota [a nie, już niedziela, ale wpis zaczęłam składać w sobotę ... dwa tygodnie temu :P], dzień porządków. A jak porządki to sprzątanie szafek. A jak sprzątanie szafek to może znajdę teczkę z rysunkami do zeskanowania, którą gdzieś włożyłam, żeby jej nie zgubić :P

[Znalazłam teczkę z rysunkami! Nie spodziewałam się, że schowam je do koperty po dokumentach z PKO :P]

To będzie soczysty Bibliopak. Wyczerpuję swoją inwencję. Aż do czasu, kiedy znajdę zeszyt z magisterki, bo tam też mam coś zapisane :P

I żebv nie było, że nie ma elementów świątecznych - oto one.
Element świąteczny 1. Element świąteczny 2. :P



Zapraszam :)

Jak rozmawia matka z córką w bibliotece:

Po czym poznać, że książka nigdy nie była czytana? Nikt nie zauważył, że została źle wydrukowana :P

Nowości w bibliotece!

Skontrum - największy demotywator kolejnych pokoleń bibliotekarzy.

Jeżeli istnieją takie książki to ja żądam, żeby stworzono "Poczet królów bibliologii", a co!

Za znajomość rzeczowego opracowania przyznaje się nagrody :P
(wyjaśnienie: ROD to skrót od Rodzinny Ogród Działkowy - ale mi skojarzył się tylko z jednym :P. Zdjęcie zamieszczam tutaj dzięki uprzejmości Misias ;))

Właściwie nic ciekawego, ale jak się spojrzy na datę włączenia do biblioteki i numer inwentarzowy to czuć powiew historii (i kurzu :P).

Murale są fajne :D

Pstrowski zawsze kojarzy mi się z Gadzikiem. Gadzik tak jak i on wyrabia 300% normy ;P

Za każdym razem kiedy czytam ten tytuł nie umiem poprawnie wymówić ostatniego słowa (odpowiadając od razu na wszelkie złośliwości: nie, nie chodzi mi o słowo "Czytelnik" :P).

Nie oddałeś książek w terminie? Spokojnie, mamy twoją komóreczkę, namierzamy cię DżiPiEsem - nie umkniesz nam.

Od Kini M. Przeczytajcie tytuły komiksów. Jeden jest zaznaczony. Dla wtajemniczonych. Uśmiałam się przy tym jak norka :P


I dwa rysunku od Merow jeszcze z Kongresu Kultury Książki :)

To mogło być :P Rysowane jeszcze w liceum o tym jak ochoczo i wcześnie wstawałam do szkoły :P

Stare ale jare
Mogło już być. Przy okazji sprzątania szafki dowiaduję się o sobie dziffnych rzeczy :P

Dawno powinnam to sobie wydrukować i powiesić nad biurkiem :P

Przegapiłam. Nadrobię w Święta :P

***
Ten cytat chyba już była, ale co z tego - bardzo mi się podoba :P
"Męża trzyma się dla celów pokazowych, a nie jako przedmiot użytkowy"
Klara Zachanassian Wizyta starszej pani

***.
Sosnów: Eminem potrafi zarapować sto słów w minutę
Kaja: Wiesz jak on by szybko magisterkę napisał?
Sosnów: Joł, Eminem, napisz za mnie magisterkę, zioooom!


Dziękuję za wysłuchanie audycji. Wesołych Świąt, smacznego jajka, hostessy na niebie.

3 komentarze:

  1. Boski bibliopak :D co prawda miał starczyć aż do świąt a mi się już skończył :(
    Mam nieodparte wrażenie, że na ostatnim komiksie ta głowa na ławce ze sterczącym kucykiem to mogę być ja :P
    Wesołych Świąt i smacznego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuu Bibliopak wrócił! ;D
    tytuł komiksu idealnie wyjaśnia tajemnicę aktualnego pobytu Mr. Z. ;P
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. co tu dużo dodać- samo życie ;D

    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.