Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 24 czerwca 2010

Sami sobie tytuł wymyślcie ...

Czekamy na bibliografię. Pani Profesor kolejny raz przekłada godzinę, w której może nas przyjąć.

Ja: Co ją ugryzło dzisiaj?
Martyna: Chyba Buni skończył się sok z gumijagód ...

Ula: "Bibliografia" niewiele mówi tym, którzy nie chodzą na bibliotekoznawstwo, bo ja na przykład zawsze myślałam, przed studiami, że bibliografia to jest to, wiecie "Adam Mickiewicz urodził się w roku, w jakimś mieście itd."
Martyna: Ale ... to jest biografia ...
Ula: No teraz to wiem!

Tak naprawdę większość dzisiejszych rozmów nie nadaje się na bloga, bo w którymś momencie nadszedł ten moment, że mózg powoli przestaje pracować, kończyny odmawiają posłuszeństwa i schodzi się na tematy mocna ... hmmmm ... niesmaczne ... także więc spuśćmy na to zasłonę milczenia.

!!! BONUS !!!
Historia zatoczyła koło! Wąż Uroboros ugryzł swój własny ogon!
A po polsku: Martyna natrafiła pod etykietką Kubusia na to samo, co tak namiętnie rozwiązywał Witek (a raczej - z czego miał bardzo trudny egzamin :P)
(edit. sukcesywnie będę ponownie wrzucać filmiki, tym razem będę zakotwiczać z YouTube, bo Blogger chyba lubi je usuwać :/ )
(nie wiem dlaczego zrobiły się zielone paski i bardzo mnie ta niewiedza denerwuje xD)



4 komentarze:

  1. :D To teraz czuję się dopieszczona :D Nowy wpis, nowa tapeta, w dodatku jeszcze film :D Świetnie :D U mnie masz 5 :D

    G*dz*K

    OdpowiedzUsuń
  2. To kiedy mogę przyjść po wpis do indeksu? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjść możesz w każdej chwili :D Oczywiście standardowo na wpis musisz poczekać od 2 do 5 godzin, ale co to dla Ciebie? :P

    G*dz*K

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 2 do 5 godzin?! Tak mało?! Jestem w ciężkim szoku, że dostanę wpis od ręki :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.