Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 3 czerwca 2010

W oczekiwaniu na wpisy ...

Justyś mierzwi włosy Milenie
- Niziołek: Mamy nowego stylistę - Jacykota!

W oczekiwaniu na jakikolwiek wpis do indeksu przed salą 314
- Milena: Dzisiaj robię to na Wesołka!

- Justyś: Mam już wrzody wielkości krążków hokejowych! ... Mam wrzody na łydkach!
Ja: To nie wrzody - to ciąża pozamaciczna pod kolanem.
Justyś: Jeee, mam ciąże w łydkach!

- Niziołek: Nie lubię momentu, kiedy wstaję, a mój pies śpi.
Justyś: Nie lubię momentu, kiedy wstaję, a Tadek jeszcze śpi.

W kolejce po wpisy z ZZB
- Milena: Ja wiem na czym stoję, ale nie wiem na czym on stoi, bo chyba stoimy na dwóch różnych rzeczach.

- Martyna: Dwóje się mnożą jak minuty w Orange.

- Niziołek: Proszę Państwa, przenosimy się do sali 315, iiihaaaaa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.