Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 26 czerwca 2010

Stepy INiBowskie

Pomiędzy notatkami, bazgrołami, komiksami i rysunkami różnej treści znalazłam wierszyk, który napisałam na jednym z wykładów. Nie jest doskonały, rymy częstochowskie, a czasami nawet brak rymów, ale zamieszczę, żeby nie przepadł xD


"Stepy INiBowskie"
Autor: JaKaJaKaJa(...)
Korekta: Katerinka

Na INiBie jest wesoło,
pełno tutaj ludzi w koło. 
Cały czas nic nie robimy,
a przy tym świetnie się bawimy.

Nudą wieje na wykładach,
każdy czyta co popada,
każdy robi co tylko może,
a i tak sen nas zmoże.

Ciekawie bywa na ćwiczeniach,
chociaż szybko to się zmienia,
Tutaj piątka, a tam dwója,
Jest tu taka jedna Psuja! ...

To może pokrótce opowiem,
ile to mamy na głowie ...

Na TI nic nie robimy,
a na Historii książki tylko się nudzimy.
Na Zarządzaniu sramy w gacie,
co ja tu robię, zamiast być w chacie?!

Na JIWa piękne notatki mamy,
ale i tak nadal w gacie sramy.
Na FODzie ciągle wojujemy,
a na terminologii zawsze się śmiejemy.

Angielski to cofnięcie w nauce,
łacina - ciągle te deklinacje.
Dzieje piśmiennictwa to jest rzeźnia,
a bibliografia - mała bieżnia.

O psychologii zapomniałam,
jak ja mogłam, ja nie chciałam.
Wszystkie w panu doktorze się podkochujemy,
ale na jego wykłady dokładnie lejemy.

Pedagogika - to jest niezła gratka,
zawsze zdarza się nam jakaś wpadka,
o wychowawcy i wychowanku rozmawiamy
i chociaż trochę pani doktor słuchamy.


PS. A może ktoś ma pomysł na kolejne strofy? Zamieszczajcie w komentarzach. Może powstanie nam coś na kształt "Morskich Opowieści" :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.