Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 27 listopada 2010

Bibliopak IV

Wiem, zapuściłam bloga. Moja culpa, moja culpa, moja bardzo wielka culpa. Poprawię się, promis!
[edit. post jest cały czas uzupełniany na bieżąco - jutro możecie się spodziewać jego ostatecznie ostatecznej wersji ;)]

~~~~~~

Z PIĄTKU

ROD
*ktoś w słowach kluczowych do jednego z przykładów zamieścił słowo "świat", które nie miała sensu w tym przypadku*
Pani Doktor: Świat jest dla nas nieistotny!

~~~~

JIW WYKŁAD
Pan Profesor: A tutaj mamy tezaurus drinków! ... Kto nie pije drinków?
Sala: .......
Pan Profesor: Mamma Mia! Nie spodziewałem się, że mam do czynienia z tak zaawansowaną grupą!

~~~~~~

STARE ALE JARE

PONIEDZIAŁEK

Godz. 6.30, plac Piastów, Gliwice, świat zatopiony w półmroku. Gadzik spotyka Olę Z. na przystanku:
Ola: O! Zmieniłaś kolor włosów...
Gadzik: Ale to już dawno, teraz wracam do swoich.
Ola: No właśnie, jesteś blondynką.
Gadzik: No jeszcze nie do końca.
***
Wysiadając z autobusu pod uczelnią.
Ola: No teraz widzę, że są rudawe.
Gadzik: Podjeżdzamy pod uczelnie to się robią. Jak wejdę do Tigera na wykład to będą w kolorze zachodu słońca.

~~~~

Katerinka ucieka po wykładzie do domu, chociaż powinna zostać na ćwiczenia (donos, donos! :P)
Katerinka: Pa dziewczynki.
Kaja: Żeby ci się obcas złamał! Kuźwa... nie ma obcasów. Co jej się może złamać... Niech ci się ząb złamie to ci rodzice nie pomogą! 
Gadzik: To co by się jej musiało złamać, żeby jej pomógł tata ginekolog?
Kaja: (krzyczy) Niech ci się jajnik złamie... albo macica na pół pęknie...

~~~~

Z DNIA KIEDY WIAŁ OKROPNY WICHER ;P

Gadzik: Szłam, i tak wiało, że myślałam, że mi Boczki urwie!

~~~~~~


Martyna: Nudzi mi się...i jestem głodna. Co zrobić z tymi dwoma potrzebami?
Gacia: Zjedz coś ciekawego!

1 komentarz:

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.