Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 11 listopada 2010

Mini Bibliopak - czyli coś z niczego

Na wstępie zaznaczę, że Kaja chwilowo baluje w Jaworzynce (dobrze pamiętam?), ale bloga oczywiście bez opieki nie zostawiła. Powierzyła go mi (czyt. Gaci)...jakież to odpowiedzialne z jej strony ;P.

~~~~~


Kaja: Przespałam się z soczewką w oku.
Bartek: Tak bez ślubu!?

~~~~~

Z poprzedniego wykładu z Historii Książki.

Pan Profesor: Panie Sowa, jak pan ma na imię?
Rafał Sowa: Rafał
Pan Profesor: ...No...tutaj już nic nie wykombinujemy...

~~~~~

 Ostatnie ćwiczenia z Historii Książki.

Pan Profesor: Jest tak zwana Liber Chamorum ...książka "chamów"

 ~~~~~

Kaja: Niech Kiziol ruszy dupę i przyjdzie na to spotkanie w sobotę!
Gacia: Powiedział, że będzie znać tylko 2 i pół osoby: mnie, Ciebie i Bartka...
tylko trochę mnie niepokoi, którą część Bartka on zna...

~~~~~

Z ostatniego angielskiego.

 Kropka: Znam tylko afrykański angielski: sista, brada, thank you very moch...
 Kaja: ...thank you very sik.

 ~~~~~

Wpłynęły już pierwsze relacje z Jaworzynki (?), dziewczyny bawią się dobrze,
oszczędzają wątroby i marzną przed pustym kominkiem.


Na pocieszenie dla tych, którzy nie pojechali:

Huczałka: Gdzie jest Ola?
Asia: Kąpie się... A gdzie jest kontakt?
Martyna: Kąpie się z Olą.

~~~~~

Na koniec mały bonus pt. "Bo w każdym z nas tkwi cząstka dziecka"

Komputer przy wejściu na nasz wydział.

4 komentarze:

  1. 1. Co za Asia? My jakąś Asię mamy na roku? :P (Że Mała Mi, tak?:P)
    2. Tekst z Kiziolem świetny :D
    3. Rzeczywiście Kaja zachowała się jak nieodpowiedzialny gówniarz :P
    4. No dobra, trzymasz poziom ;)
    5. Oszczędzają wątroby na pewno ;)
    Wasz G. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tak, Mała Mi, wstawiłam w takiej wersji jak mi Kaja posłała (też na początku nie wiedziałam o kogo chodzi ;P
    2. Wiem xD
    3. Jak wyżej ;P
    4. Z tym mnie zaskoczyłaś, dziękuję :D
    5. A w to też wierzę ;P

    Gacia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no bez jaj! Jest 26, a ostatni wpis był 11.11. Ja się tak nie bawię! Żądam wpisu!

    G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz - masz ;P

    Gacia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.