Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 30 listopada 2010

Najważniejsze to mieć ...

Wykład z pedagogiki. Na zajęciach wcześniejszych wypisywaliśmy najważniejsze dla nas wartości. Teraz mieliśmy je przyporządkować do odpowiednich grup. Jak zwykle nie obyło się bez pewnych trudności.

Sik: Pani doktor, a gdzie mam przyporządkować "spokój"?
Kaja: ... święty spokój.
~~~~
Sik: A ja uważam, że wartości mężczyzn różnią się od wartości kobiet!
Pani Doktor: Dlaczego tak uważasz?
Sik: To są zupełnie dwa światy ... północ i południe ...
Kaja: Wenus i Mars ...
~~~~
Martyna: Kaja, czym dla Ciebie jest rodzina?
Kaja: Ja, ja i tylko ja ... ewentualnie mój kochanek ...
~~~~
Martyna: Coś cię boli?
Kaja: Noo, prawy bok, tutaj wszystko mnie boli, cierpnie mi noga, ale nie wiem dlaczego, nie przypominam sobie żebym z czegoś spadła ...
*chwila ciszy*
Martyna: *z miną wszystkowiedzącą* ... z konia!
Kaja: Wiedziałam, że to powiesz, po prostu wiedziałam!
~~~~
Zapisujemy kolejne wartości, które mieszczą się w odpowiednich grupach.
Pani Doktor: Wartości witalne - energia, życie, zdrowie ...
Kaja: *szeptem do Martyny* A seks gdzie?
Chwilę później
Pani Doktor: Wartości hedonistyczne - przyjemności różnego rodzaju ...
Martyna: Tutaj masz ten swój seks ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.