Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 1 grudnia 2010

Czy chodziło ci o ...

Trzy pierwsze scenki przesłane przez Gacię :*


Bartek: Toczący się kamień nie obrasta mchem.
Matyna i Gacia: Co??
Bartek: Taki aforyzm.
Gacia: *improwizując scenkę*
- Przygotowala się pani na zajęcia?
- Przykro mi, ale nie - toczący się kamień nie obrasta mchem!
~~~~~~
Kasia: Kim jesteś?
Sik: Leśnym dzbanem.
Gacia: Jak dorosnę chcę zostać owocem Leśnego dzbana!
Sik: Byłam na stażu jako owoc Jogobelli!
~~~~~~
Pytanie: "Kogo z naszych wydziałowych facetów wybierasz, jak już nie masz wyjścia?"
Kaja: Jak mam wybór między dżumą a cholerą ...
Bartek: Ja mam AIDS!
Gacia: Lepsze AIDS w garści niż Dżuma na dachu. 
~~~~~~
Kaja: *zachwyca się swoją piękną, nowiutką książką pt. "Słowa kluczowe" autorstwa wszechmocnego nam miłościwie panującego profesora W.B.* Będę czytać po jednej stronie, żeby mi na dłużej starczyła ... będę ją trzymać pod poduszką ...
Grzybek: Taki świerszczyk!
Kaja: Mój "Playboy"!

1 komentarz:

  1. ciekawe co dzis wieczorkiem bedziesz robic z ta ksiazka Kaju... ;P


    Kasia ;]

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.