Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 21 grudnia 2010

Dzieciaki-Cwaniaki ...

Bardzo dziękuję Oli Z. za przesłanie scenek :***

Teksty dzieci z lekcji bibliotecznej Edyty, Kingi M. i Gabrysi pt. „Jak powstaje książka?”

Pytania dziewczynki o rodzeniu się pomysłów: 
- A czy jak rodzi się pomysł to boli? 
- A czy pomysł  się rodzi w brzuszku tak jak dzidziuś w brzuszku mamusi?
  ~~
Pytanie dziewczynki odnośnie tego, co robi się w drukarni:
- A czy w drukarni robi się szczoteczki do zębów?
Odpowiedź prowadzących:
-Nie.
Odpowiedź dziewczynki:
- Ale moja szczoteczka jest podpisana!
Odpowiedź chłopca z innej ławki:
-To twoja szczoteczka ma autora!
  ~~
Pytania dzieci po tłumaczeniu prowadzących czym jest redaktor techniczny a czym merytoryczny:
- Ile kosztuje taki redaktor?
- Czy można ich kupić np. 10?
- Czy można ich kupić na wynos czy tylko na miejscu?
~~
  Odpowiedź dzieci na pytanie, po co autor pisze: 
- Żeby był sławny!

~~~~~~

Pytanie Oli Z do dzieci w trakcie trwania lekcji na temat „Co to jest komunikacja”
- Gdzie znajduje się znak informacja turystyczna?
Zgłasza się dziewczynka:
- Ja mam takie same kolczyki jak pani!

5 komentarzy:

  1. ej ja miałam ochotę udusić tą dzieciarnię xd zgodzę się z tym co ktoś powiedział kiedyś, że po tych lekcjach znienawidzimy dzieci ;D Wesołych ! ;) ~ Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ;D te dzieciaki są nieobliczalne ;d
    kolczyki rlz ;d

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  3. czego to dzieciaki nie wymysla ;)

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaki powinny jeszcze w bociana wierzyć! :P
    A co do autora szczoteczki: kurcze! ten tekst mógł wypowiedzieć każdy z nas! Jest utrzymany w tym samym tonie co: jesteśmy zwarci jak wydawnictwo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam podpisać moją wypowiedz powyższą :D
    Gadzik :d

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.