Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


niedziela, 12 grudnia 2010

Bo w Krakowie na Brackiej pada ... śnieg?! ...

W Bibliotece Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społęcznej.
Pan Dyrektor: Biblioteka powstała na planie rotundy. Nie jest to specjalnie wygodne, ale podobnie wyglądała Biblioteka Aleksandryjska ... Biblioteka Aleksandryjska spłonęła, mam nadzieję, że nas to nie czeka ...
~~~~~~
Jedziemy autobusem do Biblioteki Jagiellońskiej. Jest straszny ścisk.
Sosnów: Jesteśmy jak wydawnictwo - zwarci i w dodatku zachowujemy ciągłość.
~~~~
Sosnów: "Wstrzymał słońce ruszył ziemię". Kopernik to powiedział. A na jakim uniwersytecie studiował? ... nie wiem, ale na pewno jeździł takimi samymi autobusikami jak my!
~~~~
Magda K.: Wymyślili sobie przemowę ślubną, normalnie ja nie mogę. I co ma być w tej przemowie?
Sosnów: Bądźcie zwarci jak wydawnictwo i miejcie dużo poddziałów wspólnych.

IMPREZA KRAKOWSKA
Gacia: Ja nie mam alkoholu we krwi - ja mam krew w alkoholu!
~~~~
Kaja: Gdybym tak zapierdalała na zajęciach jak na imprezach to byłabym zajebista!

ŚWIAT W OBIEKTYWIE


Z Jaworzynki - Gorąca linia :P

Kaja: Gadzik, patrz co mam! Martyna mi zrobiła koniki! Patataj, patataj, patataj (...)
Gadzik: Martyna, skonsultuj się następnym razem z lekarzem jak będziesz jej dawać narkotyki ...


Drobnym druczkiem napisane: "Otrzymujesz Karnego Kutasa za chujowe zgonowanie"


Skład Wina marki Zgon :P

12 komentarzy:

  1. Dziękuję :* Jesteś wielka, że wytrzymujesz moje upierdliwe napastowanie, kiedy chcę wpis na blogu :D
    A tak przy okazji... po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że Mikołaj Kopernik na pewno studiował na uniwersytecie Mikołaja Kopernika :D

    Jak zawsze twój: G. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajjjaaaaaa.....!!! Sosnów wiedzie prym :P




    Wesołek... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze wyjazd sie udał ;P no ładnie - puscic was gdzies ;p!


    Katerinka

    OdpowiedzUsuń
  4. "nikt nie dopił drugiej butelki " ..... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. eh...
    aż żal dupę ściska kiedy myślę jak fajnie było.
    zwłaszcza fragment o wielu poddziałach wspólnych brzmi intrygująco ;D
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja akcja działa :D:D:D

    G.

    OdpowiedzUsuń
  7. działa i buczy :P po prostu fb rozmowy przeniesiemy tutaj wtedy wygramy wszystko :P

    Smuteczek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaja, jak chcesz to ja Ci jeszcze prześlę to o kawie i kobietach :)

    Gacia

    OdpowiedzUsuń
  9. No przeniesienie rozmów z FB to świetny pomysł :D A co do kolejnych wpisów to ja nadal uważam, że studencka wersja "Białego misia" jest dobra :D

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaju... ja chce takie winko ;P

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiuuu, buteleczkę może i chcesz, ale uwierz, że zawartości wolisz nie ruszać, komandos i wszelakie leśne dzbany to przy tym nektar Bogów ;).

    Gacia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.