Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 23 lutego 2011

Będziesz na blogu ...

"Będziesz na blogu!" - to chyba słowa największego zagrożenia jakie można usłyszeć na naszym roku :P Dzisiaj usłyszała je Deta, a jutro ... kto wie :P

Na niemieckim, odpowiedzi na pytanie dotyczące historii Niemiec
Bernadetta: Kto wygrał II wojnę światową? Polska?

~~~~

Uczelniany parter. Otwiera się winda, więc Gadzik z Bernadettą podbiegają.
Bernadetta: *widząc, że w windzie jest trochę ludzi* Wsiadamy?
Gadzik: Może nie ...
Bernadetta: *patrząc na ludzi w windzie* Racja, może się zaciąć.

4 komentarze:

  1. postraszyły, ludzie nie będą jeździć , także winda jest 'nasza' ^^


    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym widzieć minę tych ludzi, kiedy zamykała im się winda i już nie mogli wysiąść :P
    A tak przy okazji: Kai lepiej nie podskakiwać, bo ona ma coś na każdego :P
    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie nie ma Gadziku- ja jestem grzeczna :D

    Mrozia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czym sobie zasłużyłam, że umieszczono tu najbardziej zajebiste ze wszystkich moich błyskotliwych przemyśleń...? :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.