Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 25 lutego 2011

Bo zajebistym to trzeba się urodzić

Okienka skłaniają do refleksji, a im dłuższe okienko, tym głębsze refleksje.

Gacia: *wielce uradowanym tonem* Kajaaa, a ja wiem, czemu Ty się urodziłaś!
Kaja: ???
Gacia: Bo to nie tak, że byłaś najszybszym plemnikiem...
Ty po prostu poodgryzałaś innym główki!
Kaja: Jestem zajebista!

[Dopisek Kai: powitajmy na blogu Gacię, która od dzisiaj będzie sprawowała funkcję drugiego administratora, bo ja już nie wyrabiam ;) Oklasky i powodzenia! ;)]

3 komentarze:

  1. witamy Gacię, niech żyje nowy administrator!

    Dobrze, że z wiekiem Kaja przestała być taka krwiożercza ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. To może jakaś mała biba z tego tytułu? Trzeba w końcu opić rozdziewiczenie mojego konta xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biba jest w poniedziałek i przy okazji możemy opić i tą okazję ;P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.