Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 15 lutego 2011

Kai złote sesyjne myśli ...

Gadzik sobie przypomniał :P A ja nawet tego nie pamiętam, kiedyś ta moja niepamięć mi odda xD

W obliczu pierwszej zbliżającej się sesji Gadzik, Kaja i Katerinka wybrały się do kina i Katerinka spotkała swojego kolegę. Kolega który nie wiedział co Kasia w życiu porabia zadał pytanie ...
Kolega: *do Katerinki* Studiujecie?
Kaja: W zasadzie to my już powoli kończymy ...
Kolega: ...

3 komentarze:

  1. nawet ja tego nie pamiętam :P

    katerinka

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie tam nie było :(
    no cóż, taka karma ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja pamiętam! To było przed pierwszą sesją, byłyśmy wszystkie przerażone co to będzie. A film? Hmmm... tytułu nie pamiętam, wiem, że to było w Heliosie.

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.