Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Każdy bibliotekarz ma supermoc!

Paulina: Jestem w ogóle ciekawa czy te hasła przedmiotowe się przydają. No bo UKD to jeszcze tak, ale to?
Kaja: Jak bibliotekarz nie ma co robić, to zamiast przeglądać artykuły na Onecie to rozmyśla z westchnieniem o hasłach ... a potem jak dzieci przyjdą po książki to rozkazuje im zaczekać, bo on akurat przegląda słownik ...
Sosnów: Kojarzy mi się to z tą reklamą z tym żelazkiem - "to ja mam super moc"
Kaja: *inscenizuje*
- Myślicie, że macie super moc?! 
To ja mam super moc! 
Otwieram tablice UKD - I ROZUMIEM !!!
Haaa?!?!?!

6 komentarzy:

  1. już widzę Kajko, jak będziesz siedzieć za biurkiem i rozmyślać o hasłach przedmiotowych...
    właściwie to widzę nas wszystkich rozmyślających...

    mamy najbardziej zajebistą super moc w całym uniwersum;]

    OdpowiedzUsuń
  2. bibliotekarz = myśliciel ;D

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym wolała nieśmiertelność i pazury z adamantium...

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata to dopiero ma marzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórcze rozmowy na okienkach... dlaczego jest ich tak mało?! :P Trzeba poprosić o więcej wspólnych okienek :P

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  6. No co, w końcu trzeba mierzyć wysoko :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.