Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 2 kwietnia 2011

Nie ma to jak dobra rada...

Co w przypadku zagubienia dowodu osobistego na dzień przed egzaminem?
autor: Raziell
Mam katastrofalny dylemat i chciałem się dowiedzieć czy da się go jakoś racjonalnie rozwiązać bez przekładania terminu egzaminu. W dniu dzisiejszym zgubiłem portfel wraz z dowodem natomiast jutro mam egzamin praktyczny a jak wiadomo bez dowodu mogą mnie nawet nie wpuścić do auta. Czy mogę przedstawić jakiś inny dokument tożsamości który stwierdza moją pełnoletniość? Bo w zasadzie chyba tylko po to potrzebny jest dowód.

 autor: jak to? bez dowodu wpuszczą cię
bez dowodu wpuszczą cie do auta dopiero sprawdzają dowody w aucie (kat B off cours) i dopiero później cie wypierdolą

1 komentarz:

  1. w Sieci jest wiele osób które tylko czekają żeby ci pomóc ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.