Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


niedziela, 23 października 2011

Bibliopak XIV ... przy jesiennych porządkach na forum

TE O CZASIE WOLNYM

KotoWróbel: Jak dadzą nam kiedyś dziekańskie to zapiszę ten dzień w kalendarzu i ustanowię świętem narodowym ...
~~
NN: "(...) dniem wolnym od zajęć dydaktycznych!" jakby to powiedziała pewna nasza koleżanka: "Bóg Nas kocha!" ;D
~~
Koto Wróbel: Podobno uznali, że ostatnio mieliśmy za dużo wolnego ...
Nika: Konferencja to NIE było wolne, a godziny rektorskie w środę nas nie objęły... Słodko.
~~
Nika: 17 i 21 maja wolne!
Ula: Czyli istnieje sprawiedliwość na tym świecie ;d
Nika: A jednak nie jest wolne ...
NN: Im się chyba na prawdę nudzi ...
NN: To jest w końcu wolne czy go nie ma?
Katerinka: Jest :D
Kaja: Co mi po wolnym jak i tak na konsultacje muszę przyjechać ...
~~ 
Alice: Zaczynamy jednak 6.
Alina: Dzień Dziecka sie skończył....


TE O DZIEKANACIE
 
Justyna90: Ola pytała się w dziekanacie i Pani powiedziała że zaczynamy 11. :D
Gadzik: Studenci bibliotekoznawstwa złamali panią z dziekanatu! Zaczęła sypać:D
Grzybek: przy studentkach nawet najtwardsi z czasem wymiękają...
~~
Basia: Wiecie może jak w wakacje otwarta jest szacowna instytucja zwana dziekanatem?
Kaja: Odpowiem po polsku: chuj wie!Razz
 Basia: odpowiedź godna przyszłej bibliotekarki
Gadzik: Kaja dostosowała odpowiedź po poziomu intelektualnego przyszłych użytkowników bibliotek szkolnych Razz


TE O PODZIALE GRUP I PLANIE ZAJĘĆ

KotoWróbel: Nakłada mi się formalne z technologią ... i chyba oczekują ode mnie, że się rozdwoję ... a figa!
~~
NN: Pokolorowałam sobie już plan zajęć Laughing i guzik mnie obchodzą zmianyCool
~~
KotoWróbel: no ja wątpię, że odrobimy te wszystkie zaległości, bo potem nie mamy czasu żeby to zrobić, chociaż w sumie u nas na wydziale wszystko jest możliwe ^^
~~
Grzybek: Na plan chyba przyjedzie nam jeszcze poczekać ... mimo ich dobrych chęci
Gadzik: Oni zostając pracownikami instytutu składają przysięgę, że pozbędą się wszystkich dobrych chęci!
~~
Isabela: A wszyscy my, którzy robimy uprawienia pedagogiczne to może mamy być w 3 miejscach równocześnie..nie wiem ;p NA USIU WSZYSTKO JEST MOŻLIWE!
Karolina: tak, na każdych zajęciach po trochu:P
Kiki: no na 2 roku będą nas uczyć magii
Karolina: uś stanie się takim małym Hogwartem
~~
Gacia: No nie, i co ja teraz zrobię - ona mnie rozpozna!
Gadzik: Siądziesz z tyłu, założysz perukę. Aha, i zrób sobie tipsy tak dla odmiany :P  
~~
Monia: Mogę mieć z każdym tylko nie z Sami-Wiecie-Kim
Justyna: Noo, z każdym mogę mieć tylko nie z Sami-Wiecie-Kim
NN: z sami wiecie kim o lool Very Happy prawie jak w harrym potterze RazzRazz
Gonia: Błagam niech ta kobieta zostanie. To jedyna osoba która dawała mi wiarę w uczciwość i rzetelność...
Gadzik: Wydaje mi się, że sporo ludzi uczy tego przedmiotu. Więc trzeba walczyć, żeby nie dostać Sami Wiecie Kogo Very Happy
 Kaja: 


 
Mrozia: Kaja cóż za wyczucie chwili Razz

TE O ŻYCIU


Gonia: Bibliotekarzom zawsze wiatr w oczy 
~~
NN: jest takie powiedzenie, że "szewc bez butów chodzi" ... dlatego najgorszy przepływ informacji wszelkich mamy właśnie na Informacji Naukowej ... nomen omen
~~
Kaja: Najpierw był chaos, a z chaosu wyłonił się UŚ ... 
~~
Gaba:  czuję się jak w czeskim filmie xD
MaijaLena: Myślę, że w czeskim filmie da się więcej zrozumieć
~~
NN: Powiedzcie mi dlaczego wszyscy na około mają jakieś dziekańskie czy rektorskie a my nie?
Kaja: Bo humaniści i bibliotekarze przyszłością narodu!

TE O SPRAWDZANIU WIEDZY


Katerinka: 24 sa formaty Wink 17 jest tylko kartkowka z Filmu a tak to luz
Kaja: Kartkówka z Filmu, jak to brzmi ... jakbyśmy nie wiadomo co robili :P 


2 komentarze:

  1. ja to bym powiedziała że najpierw był UŚ, a z niego wyłonił się chaos...
    jakoś bardziej mnie ta kolejność przekonuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. z filmu ambitnie ;p
    Sosnów!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.