Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 16 listopada 2011

Bibliopak XV czyli świat w obrazach i ... obrazach ...

Ponieważ dostałam już dzisiaj burę, że "ja tak wchodzę codziennie, a tu nic nowego nie ma" no to specjalnie dla Sosnowa - COŚ nowego! :P

Nie odpowiadam za nieodpowiednie treści - true story! 

Jeżeli ktoś jeszcze nie ogarnął - zdjęcie powiększy się po kliknięciu na nie :P

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Na początek: do zapisania na dysku i wydrukowania - dwie zakładki do książek. Zdjęcia z internetu, wykonanie moje ("tymi ręcami" oraz "ale strasznie się napracowałam"!)



~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Co można znaleźć w bibliotece szkolnej:


Nie próbowałam zawartości, a nóż widelec jeszcze okazałoby się prawdziwe :P

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

 Na czym prawdziwa "true" bibliotekarka zapisuje listę zakupów swojej córce - oczywiście na karcie katalogowej:


~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Radosna twórczość dzieci w zeszytach lektur:
Ej, bo wpierdol ...

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

PRZERWA NA REKLAMY

Był Kot Schrödingera, był Kot Dewey - przyszedł czas na Kota Kajko!
Już od dziś przy twojej lodówce!


KONIEC PRZERWY NA REKLAMY

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

 Cinquecento jest niebezpieczne, dlatego że ...

 
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

A takie prezent kiedyś dostałam na Święta. Niestety, rozwalił się w tym roku :(

Księżyc z hajną ...

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

 Kiedy w bibliotece wieje halny, Tymbark zawsze ma jakąś dobrą radę:


~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

 Kuzynka Coś odwiedziła nas w tamtym roku przed Świętami. Niestety, w tym roku już nie zawita z powodu niezwykle napiętego planu zajęć. Możemy jednak zapewnić, że wszystko w porządku i plany filmowe idą pełną parą - a dowiedzieliśmy się tego z ... palców równie znanej gwiazdy "Rodziny Addamsów" - Rąsi. Spotkaliśmy go/ją (płeć Rąsi to niezwykle delikatny temat) w pociągu na trasie Warszawa - Katowice w sierpniu. Udzieliła nam zdawkowanych informacji i nie zgodziła się na zdjecia. Na szczęście, z narażeniem zdrowia i życie, udało nam się uchwycić celebrytkę/celebrytę.


~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Wspomnienia z semestru letniego 2010/2011
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Wspomnienia z wycieczki do ZOO:
Sadomasoparty

Tak student wraca po imprezie ...
Przynajmniej wiemy, że świeże mięso podają w kanapkach ...

Dr House odnaleziony ... błędny napis został zgłoszony do obsługi klienta!
Gadzik dla Gadzika :*
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
Święto Niepodległości spędzone we Wrocławiu - element patriotyzmu musi być!


~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Dziękuję wszystkim za uwagę!
Skarg i zażaleń nie przyjmuję, bo mi się nie chce, a po za tym to tam *wskazuje na Pana Kosza* jest ... hehe ... tzw. Skrzynka Kontaktowa ...

4 komentarze:

  1. Kajko, spełniasz moje marzenia :*
    w ogóle dzieci mają wyobraźnie - piuska papieża z napisem "PAPIEŻ" ma moc, szkoda, że brak do tego jeszcze "PAPIEŻ JEST TYLKO JEDEN" ;p

    zakładki *.*
    no i XV bibliopak,ehh łezka się w oku kręci :D !

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz o naszym wspaniałym seminarium ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. oi! Nowy post!
    oi! Cieszymy się!
    oi! ZAKŁADKIII! *.*

    Kot Kajki nie dopchałby się pod moją lodówkę,
    wszystkie miejsca zajęte przez Kota Młodego i Psa Martyny
    przykro mi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świat w obrazach i obrazach jest cudowny :D :D :D Dziękuję za gadzika: jakiż on do mnie podobny :D Co do Rąsi to miałam megadługą rozkminę co i jak, ale doszłam do tego! Możecie być dumni :D
    Pan Kosz jest skrzynką kontaktową? Zaś coś przegapiłam? :P

    Gadzik ;*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.