Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


piątek, 13 stycznia 2012

Reklama: Bibliosklep ruszył!

Razem z Misias mamy zamiar być sławne i bogate, będziemy wam łaskawie machać dłonią z pokładu naszego luksusowego jachtu :P

Stworzone przez Misias :)

A tak na serio - na stronie Cupsell powstał Bibliosklep, czyli sklep dla prawdziwych bibliotekarzy. Stwierdziłam, że szkoda trochę, aby wszystkie dobre teksty zamieszczone na blogu pozostały tylko na blogu, więc postanowiłam przenieść je (używając profesjonalnego edytora graficznego Paint) na koszulki, które można zakupić właśnie na stronie sklepu. Razem z Misias mamy zamiar zbijać na tym kokosy i wynająć luksusowy apartament w centrum Warszawy z widokiem na panoramę miasta ;P

Ceny do najniższych nie należą, ale to już jest uwarunkowane przez Cupsell i nie mamy na to wpływu. Jedyny ratunek w tym, że jeżeli kupi się dwie koszulki to wysyłka gratis :P Mogę wam tylko powiedzieć, że marża jaką ustawiłyśmy nie powala (na bułkę starczy :P).

Odnośnik do sklepu na stałe zagości w menu (zależy jak długo się utrzymamy w tym burzliwym otoczeniu :P).

Jeżeli macie jakieś uwagi lub jeżeli uważacie, że jakiś tekst powinien się na koszulce znaleźć, bo na to zasługuje to piszcie w komentarzach (wszelkie komentarze negatywne nie będą przyjmowane - autorów tychże komentarzy skazuję na wieczną pracę w opracowaniu :P).

PS. Zmiana logo. Dla upamiętnienia zostawiam stare logo tutaj, żeby każdy mógł podziwiać te wszystkie warstwy, gradacje kolorów i inne rzeczy :P

Wiem, wiem - logo jest wybitne i profesjonalnie zrobione :P

8 komentarzy:

  1. aaaa :O!
    bosski pomysł :D

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam właśnie jedną. Czytanie jest awesome. Myślę sobie że fajnie by było dodać wersję Reading is awesome. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dziękujemy za uwagę :) Koszulka z napisem "Reading is awesome" już zagościła w BiblioSklepie :)

      Usuń
  2. Łuhuuu :D Jesteście zajebiste :D

    Kto ze mną zamówi koszulkę? Zamówmy grupowo to nie zapłacimy za przesyłkę :D Ja już mam upatrzoną :d Na razie jedną, bo jak wiadomo moja wypłata starcza ledwie na waciki ;)

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na razie to Kajka, jest zajebista ;P
    i to jej pomysł, ja tam tylko sprzątam ;*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy bardzo często musiałbym się tłumaczyć z koszulki JHP na 100%:) Chyba się o tym przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :P ja bym chciał koszulkę ale z nietypowym napisem "Od dzisiaj na fajkę chodzimy z Szatanem - on ma ogień!"

    Pozdrawiam Ich bin Slavek

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie rozwaliły wszystkie twory z UKD :D
    Oczywiście nie omieszkałam sprawdzić ich znaczenia i "układ moczowy" wprawił mnie w osłupienie :P ...jednak spodziewałam się tam czegoś innego :P
    Rozważcie stworzenie bielizny z symbolem UKD 791.226 :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.