Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 5 stycznia 2016

Taka przyjemna praca, tak nic nie muszę robić, tak bardzo cały czas czytam książki ...

Mała reaktywacja, może na dłużej ;)

Kepasa, Kfevadis, Kavis ... tak, to wszystko to "Qvo vadis", tylko w wersji uczniowskiej :P
A Zaczarowany ogród to "Zaczarowana zagroda".
  
***

- Proszę panią, ona mnie obraża cieleśnie! 
- ... ???
- Bije mnie!

***

- Czy tutaj mogę wypożyczyć książkę?
- Tak, to właśnie jedna z rzeczy, którą można zrobić w bibliotece.

***

Dwóch gagatków przyszło pewnego razu i pyta się, czy w bibliotece jest Grej. Ponieważ było to milion któreś pytanie o ten literacki wybryk odpowiedziałam, że jest, stoi między Pinokiem a Akademią Pana Kleksa. Pognali do półki sprawdzić. Wrócili i zawiadomili mnie, że nie ma. Jęknęłam z żalu, że pewnie ktoś już wypożyczył. Padło pytanie: a czy możemy się na niego zapisać? Odpowiedziałam, że nie, ale mogę zapisać ich na kurs rozpoznawania ironii. Zrozumieli, o co mi chodzi, bez kursu.

1 komentarz:

  1. Och, ja też! Siedzę, czytam książki i piję kawę! A tuż obok sprawozdanie-combo z wszystkich filii razem samo się piszę. ;)

    PS - Zaczarowana zagroda = Zaczarowany Ogród i nic tego nie zmieni ;) A imienia 'Anaruk' nikt nie pamięta, niestety ;)
    Ps 2 - Spotkałam się jeszcze z mitem o Demeteryzorze - urocze, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.