Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


wtorek, 12 stycznia 2016

Zmiany, zmiany, zmiany!

Długo nad tym myślałam (serio, długo) i postanowiłam założyć nowego bloga. Taka gruba czerwoną kreska, na którą czekają wszyscy zalegający z opłatami za abonament :P Nie odcinam się od tego, co zamieszczałam, ale chcę trochę zmienić formułę, więc jak dla mnie, założenie nowego bloga jest dobrym pomysłem. Nowy adres jest bardzo trudny:


Jeszcze jest pusto, ale zapraszam niedługo po kolejną porcję bibliotekarskich żartów oraz innych rzeczy, które aktualnie kiełkują w mojej głowie.

OCZYWIŚCIE, stary blog zostaje jako archiwum głupoty, czyli pięciu lat studiów na kierunku Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

W sensie, głupotą nie było studiowanie (chociaż czasami tak o tym myślę), ale zdarzenia, rozmowy, wymysły, rozmysły. Pięć lat tarzania się w niczym niezmąconej niewiedzy, jak mało jednak wiemy. Za pięć lat tak samo pewnie będę myślała o pierwszych latach pracy zawodowej. Ale tak już chyba jest.

Nie przeklinam, mam tylko zajebiście wyszukane słownictwo.

1 komentarz:

  1. Sam bardzo chciałbym żeby ten blog był bardzo dobry.Wtedy na pewno ten blog często będę odwiedział.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.