Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 19 maja 2012

Co olać najpierw - codzienny dylemat ...

Misias do Gacia:


Gacia: Mój codzienny dylemat! ;D Z reguły robię wyliczankę lub olewam w kolejności alfabetycznej ;]
Misias:to masz jeszcze jeden: 

Misias: to dobry sposób, ja układam od najważniejszych i olewam po kolei ;D;P
 Gacia: perfect ;D Hierarchia też jest dobrym sposobem, ale jeśli ja tak układam to najważniejsze zostawiam na sam koniec, wtedy właściwie nawet nie mam już na nie czasu i olewają się same. Szczyt lenistwa ;P.
Misias: sprytne ;D
Kaja: Ja po prostu olewam wszystko :P
Gacia: Wszystko na raz, jakby wszystkie sprawy były równie ważne? Jakie to tolerancyjne ;P.
Kaja: Przynajmniej nie będę miała wyrzutów sumienia, że olałam coś, co było ważniejsze itd. :P
Misias: nie nie, tak nie wolno! trzeba to jakoś poukładać, bestia bibliotekarz tak mówi! ;P
Gacia: Bestii bibliotekarza trzeba słuchać, inaczej zapanuje chaos podczas olewana O.o.    
Gadzik: Czekam aż się to pojawi na blogu :D
Kaja: Obudziłaś Bestię Blogera :P  

3 komentarze:

  1. Lubię to :D

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, ja też to lubię ;P
    Bestia Bibliotekarz

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, jak już sobie poukładamy to można potem sprawdzić czy "rzecz" znajduje się już w olanych, czy dopiero należy ją tam umieścić :P

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.