Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


środa, 16 maja 2012

Pomysł na ... odzyskanie długów bez komornika

Kaja 21:10:54
Napisz mi jeszcze raz ile mam ci oddać, bo mi się nie wyświetliło :P
Kaja 21:11:11
W sensie już po podsumowaniu xD
Martyna 21:11:27
75
Martyna 21:12:13
po doliczeniu mojej doli za cupsell i reszty z 10 (przelew też biorę na siebie ;P)
Kaja 21:12:24
Ale se długów narobiłam
Kaja 21:12:30
A jeszcze Gaci muszę oddać xD
Kaja 21:12:49
Jakbyście chciały mnie sprzedać na narządy to prawa nerka jest do kitu
Kaja 21:12:54
Wątroba też jest kiepska
Kaja 21:13:08
Ale reszta w sumie nieźle działa, Igor powinien coś z tym zrobić
Kaja 21:13:09
:P
Martyna 21:13:14
;P

1 komentarz:

  1. oooo!
    jak dawno nie było rozmów z gg ;P
    ja osobiście, zawsze kiedy mam kryzys ekonomiczny, to sobie myślę, hej! przecież mam w sumie aż dwie nerki ;P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.