Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


sobota, 28 maja 2011

Bibliopak IX - prawiesesyjny

Ponieważ jest sobota, zbliża się sesja, nauki i roboty jest co niemiara, postanowiłam posprzątać w pokoju, a dokładnie - w tych wszystkich notatkach, notaciątkach, karteluszkach i innych duperelach. 
A tak a propos - tęskniliście za Bibliopakiem? ;P (powiedzcie że tak to się ucieszy :P)

Na jednym z wykładów
Gacia: Ja pierdolę, ale ona dupi ...
Kaja: Dupić to można na kopalni ... ona po prostu pierdoli bez sensu ...
Gacia: ... true

~~~~

Bartek: *o swoim trybie życia* Rower ... sauna ... twaróg ... *po zastanowieniu* życie jak warzywo ...

~~~~

Ewelina: Otworzy ostatni skan, zajrzy na sygnaturkę i wszystko będzie wiadomo!
Martyna: Pierdoli mnie ta dziewczyna i jej sygnaturka!

~~~~


~~~~

Angielski
Sosnów: Bibliothek ... nie ... nie, dobrze *odwraca się do grupy* Biblioteka Kongresu to Bibliothek of Congres?
Kaja: Tak, tak ...
Pani Magister: *z powątpiewaniem na twarzy* Biblioteka to "library" ....
Kaja i Sosnów: Aaaa ... no rzeczywiście ...

~~~~

Martyna: No, on nawet do ludzi nie wyjdzie, będzie pracował w opracowaniu
Sosnów: ... w rzeczowym najlepiej, bo to mu idzie najlepiej!
Wszyscy: *gleba*

7 komentarzy:

  1. polish-engish "bibliothek" :D

    wstydzę się tego strasznie ! xD

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ale ona dupi" ?? Ja kiedyś coś takiego powiedziałam? Niemożliwe, dalej się zastanawiam co owo słówko mogło by oznaczać :P. Mogłabym co najwyżej powiedzieć, że pierdoli... no i kolejna sprawa, ja... na wykładzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. też się właśnie Gacia zdziwiłam, ze ty na wykładzie ;P
    ale potem sobie przypomniałam, ze przecież w piątki zwykle byłyśmy razem, a żeby było zabawniej to byłyśmy w te piątki swoistą delegacją z tego co pamiętam ;P
    więc bardziej bym się zastanowiła nad pytaniem:
    Kaja na wykładzie?!

    a tą bibliothek się nie przejmuj Kinia, zawsze to lepiej brzmi niż mój moon walking ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero teraz zauważyłam, ze zmieniłaś hasło miesiąca, na hasło półrocza...
    it's really clever ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wsparcie ;D

    swoją drogą sygnaturka the best ;D ( w moim przypadku to może i nawet "the najlepsza" :D

    Sosnów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Stęskniłam się za bibliopakami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak swoją drogą to się przyznam, że za każdym razem jak się uczę do egzaminów przeglądając bloga
    to tytuł tego posta widzę tak:
    "Bibliopak IX - perwersyjny"

    czy to oznacza, że powinnam poszukać sobie jakiegoś faceta, który lubi świntuszyć? ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.