Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 19 maja 2011

Juwe-juwe-JUWENALIA! ...


Dla wtajemniczonych
Dżizus zstąpił na ziemię! Alleluja!

~~~~

Nakurwiam najazd na Katowice

~~~~

Martyna: Jak mam zacząć reklamację?
Kaja: "Wy jebane skurwysyny! Oddajcie mi moje pieniądze"

~~~~

Kaja już lekko pod pływem, odpina śpiwór, odwraca się na drugi bok stękając dziko z tekstem 
"Nakurwiam salto"

~~~~

Proszę wszystkie osoby z wczoraj, jeżeli pamiętają coś fajnego (zapewne setki tekstów w stylu "jebłem" albo "nakurwiam" :P) o przesłanie mi na maila bądź GG bądź forum bądź Esemesem bądź gołębiem pocztowym :P

Z tego miejsce bardzo dziękuję Mrozi i jej współlokatorce za to, że mogłam wyczyścić im podłogę. Howgh! :D

1 komentarz:

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.