Z rozmów przy stemplowaniu
Moglibyśmy na przykład wskazać, że teoria Darwina tłumaczy, jak niższe formy życia ewoluują w wyższe, wobec czego całkiem rozsądna wydaje się przemiana człowieka w orangutana (który pozostał jednak bibliotekarzem, jako że nie ma formy życia wyższej niż bibliotekarz).

Terry Pratchett - Nauka Świata Dysku I


czwartek, 26 maja 2011

Miniatura blogowa (edycja rozszerzona)

Tym razem krótko i treściwie
(uwaga niniejszy wpis może zawierać treści wulgarne i rasistowskie ;P)

Siedzimy na korytarzu, jak zwykle się nie nudzimy, Mrozia opisuje
jakie to piękne fioletowe buty na koturnie, mierzyły z Kasią.
Mrozia: Ale na Kasi one tak zajebiście wyglądały,
ale tak zajebiście,
a na mnie to latały jak żyd po pustyni

Ciocia Martyna opowiada o tym, że pasują jej
wszystkie okulary i kapelusze,
a opowiada to takimi oto słowami:
Martyna: Co ubiorę na ryj to mi pasuje... Taki typ ryja.

5 komentarzy:

  1. Oj tam rasistowskie ;)

    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie nadal intryguje
    ten Żyd
    na tej pustyni ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę go z rękami podniesionymi do góry, jak lata po tej pustyni tak samo jak Kevin latał po pustym domu ;)
    Twój typ ryja jest cudowny! :D
    Gadzik

    OdpowiedzUsuń
  4. Gadzik chociaż Ty mnie rozumiesz :D
    Właśnie tak latał ten but na mojej nodze- jak żyd po pustyni albo jak Kevin sam w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. być może nie powinnam mówić o swojej facjacie w ten sposób...
    ale wtedy nie byłoby tak zabawnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach.

Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale jak się znowu spamiszcze pojawi to niestety będę zmuszona znowu ją aktywować.